The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

lördag 5 mars 2011

PRETTY IN PINK......


Att ha vänner som jag har är få förunnat. Ända sen min separation efter ett 10 år, rent ut sagt, OTROLIGT tråkigt förhållande, där vi gjorde mer skada än nytta för varann, har jag ägnat mycket tid till att bygga nya vägar, nya nätverk och verkligen försöka vårda mina vänner. Jag har med handen på hjärtat, inte varit optimalt duktig på det sen jag mötten Mannen i mitt liv, men tanken på mina underbara lojala vänner, finns i mitt hjärta ständigt och jämt. Vad skulle jag göra utan dem, hur skulle mitt liv se ut? Förmodligen ännu tråkigare än förut.. Ikväll är en magisk kväll... I kväll är det Annas kväll... Anna och jag, vi möttes av en slump genom en gemensam väninna för ett par år sedan. Jag älskar verkligen Anna och kvällen ägnas till att fira hennes födelsedag och självklart är lyckan total bara genom att jag får vara tillsammans med henne ikväll.



Anna... är en otroligt vacker kvinna, då menar jag verkligen otroligt vacker, med en insida och verkligen matchar utsidan. Lång, blond, blåögd, intelligent, charmig, generös och lojal. Det finns inga adjektiv som inte passar in på henne. Hon är helt underbar. Anna... hon älskar rosa... och då menar jag verkligen att hon ÄLSKAR rosa...


Kvällen går i temat rosa - så nu gör jag mig fin för hennes skull, med en ljuvlig ceriserosa klänning från Victorias Secrets, en mycket vacker väska från Mulberry i samma färg, höga klackar, lockar håret och lägger en make... självklart i rosa... Vem som helst som kommer in i Annas värld blir vacker, oavsett - för Annas skönhet och själ smittar... Jag är välsignad som har en underbar kväll framför mig med Anna och alla hennes väninnor - alla fantastiska kvinnor.



Det serveras rosa champagne och rosa snittar.... And I am... Pretty in Pink...



Love // Cat

Inga kommentarer:

Bloggarkiv