The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

torsdag 7 juni 2012

WHAT A GREAT START.....





Precis som jag ägnat mina senaste månader till att verkligen tänka till, tänka efter och fatta viktiga beslut..... Kunde inte veckan och dagen börjat bättre!!


Vårt Paradis är den oas jag ofta behöver för att komma ned på jorden och verkligen andas. Många och långa samtal framför öppna brasan, utveckla vår livsplan och slutligen sätta punkt precis i samma tidpunkt som Venuspassagen var över, började min morgon HELT fantastiskt!




Jag har varit totalt dränerad på energi och helt plötsligt vaknade jag i morse halv fem. Pigg, pirrig och satt i bilen på väg in till verkligheten vid 06:45. Efter att barnen ätit frukost väntade ett härligt riktigt hårt träningspass där benen fick sig en genomkörare!! Vilken start på dagen - och vilken start på den nya eran i mitt liv!! 


 Today is the first day of the rest of my life.. and I am loving it!!! 


Take care out there... Love / Cat 

Inga kommentarer:

Bloggarkiv