The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

söndag 24 juni 2012

HOW TO MAKE IT WORK... WHEN YOU ARE TURNING 50...?





Jag får ofta frågan - och förmodligen mest för att min man skrivit boken "Träning för män 40+" - HUR tränar man, hur äter man, hur fungerar kroppen i träningssammanhang som kvinna i medelåldern? Är det försent att börja? Hur går man tillväga? Behöver man tänka på något särskilt? Svaret är: Ja, ja, & ja.... Det är ALDRIG försent, men det är helt annorlunda beroende på NÄR man börjar och vilka mål man har. Nyfiken? Det kommer bli min nästa följetång.... 


Det handlar mycket om hur man tränar och lägger upp kosten som nybörjare och rookie som ung? MEN ingen belyser vad det innebär när du är äldre. Den kunskapen besitter jag - och delar den gärna med DIG som känner sig träffad.... Vi behöver tänka annorlunda, träna annorlunda och behöver deifinitivt kostsupplementering samt explosiv träning för att våra naturliga hormoner ska må bra! 


Tomorrow is another day - har du frågor? Passa på att ställ dem nu.. Svar kommer under veckan!! 


Love / Cat 

Inga kommentarer:

Bloggarkiv