The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

onsdag 6 juni 2012

TRANSFORMATION...





Med risk.... för att vara på gränsen till det som många anser vara "outside the box" måste jag ändå lägga en passus för Året 2012... Året för de stora förändringarna och för en transformation. I morse hade vi en upplevelse där planeten Venus var synlig i några timmar framför Solen. Venuspassagen har skett i 8 steg där den förra inföll 2004 och inatt var den sista i serien. Nästa gång det kommer att inträffa blir om 150 år. Är du intresserad av att veta hur det påverkar Dig och livet? Gör en googlesearch - jag tror vi alla haft det rätt tufft en tid, med många förändringar. Man kan välja vad det beror på - själv har jag min egen åsikt och synen i morse var riktigt cool. Att se planeten Venus som en liten svart prick framför Solens uppgång... Man behöver inte vara astronom för att bli fascinerad.... 


Vad tycker du?


Love / Cat 

Inga kommentarer:

Bloggarkiv