The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

fredag 21 oktober 2011

THURSDAYS IN A NEW DIMENSION.....

Vi lever precis det liv vi önskar. Vi lever ett liv fyllt med kärlek, respekt och omtanke och varje dag blir vår relation än mer genuin och stark. Vi har lovat varann att se till att hålla lågan och engagemanget levande så numer, då vi varje torsdag och söndag är helt barnlediga kommer hitta på små äventyr, upplevelser och inspirationsögonblick. Min man hade första uppgiften igår som ledde till en av de bästa middagarna jag ätit på många år.

Restaurang AG på Kronobergsgatan, en exklusiv doldis där känslan av att kliva in i en underground lounge, rough, off record feeling med en märklig ingång och en vandring tre trappor upp i ett kakelbesatt trapphus dekorerat med grafitti och rörledningar.. Upplevelsen att kliva in i AG världen blev en Ofanism... En känsla av Åh fan!! Vi satte oss till bords i en fullsatt restaurang, gjorde vår beställning med en beslutsångest av dess like. Vilken mat- och vinlista! Valet blev Ostron och tonfiskcarpaccio - och en hängmörad biff med potatis gratäng och sockerärtor som var den mest ljuvliga smekning för alla smaksinnen.. Detta accopagnierad av en Chardonnay så GOD att jag (såklart) fotade etiketten - denna ska vi ha i vår kyl inom kort...






TACK min älskade man - för att du VET hur du gör mig lycklig, att du älskar att uppvakta mig och för att du VARJE dag överraskar mig med det oemotståndliga... Du är fantastisk!!

Nästa torsdag... är MIN!!!

Love / Cat

Inga kommentarer:

Bloggarkiv