The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

måndag 24 oktober 2011

LECTURING...



En av mina absoluta favoritdagar är de dagar jag föreläser om det vi gör på klinken. Att undervisa, att ha adepter som hungrigt insuper det jag har i mitt visdomsbagage.

Idag var en magisk dag - elever som var engagerade, otroligt intresserade och frågvisa...

That makes my brain spin.... Ämnet var energi medicin - hur tankens kraft kan försätta berg!! And it sure CAN.... Even moore than you can imagine!!

http://www.bbc.co.uk/news/health-15214080


Lovely isnt it?

Love / Cat

Inga kommentarer:

Bloggarkiv