The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

onsdag 12 oktober 2011

CELEBRATING YLAB 10TH ANNIVERSARY.... LOVELY!!

En underbar kväll med två eldsjälar som driver YLAB - Yvonne Lin och Anatoli Grigorenko! Med en enorm kunskap och med väldokúmenterad forskning ägnades kvällen åt att fira deras 10 års jubileum av Ylabs lokaler på Drottningatan. Vackra lokaler, ljuvlig mat, underhållning av högsta kvalitet och ett unikt uppdrag... JAG blev mingelfotograf!! Den anlitade fotografen belv akut sjuk så Yvonne frågade om jag ville hjälpa till... Vilken ära - av erfarenhet VET jag att de båda är perfektionister och detaljstyrda. Så faktum är att jag fick fjärilar i magen över att ge dem en matieral de blev nöjda med. I skrivande stund, har jag precis levererat bilderna - här kommer ett axplock... VI och vår familj avnjöt en otroligt fin kväll med upplevelser både för öga och gom. Maten levererades av en av finalisterna i "Årets kock"..... i kombination med ett komplett och otroligt genomtänkt evenemang!! Njut med mig!!!














Inga kommentarer:

Bloggarkiv