The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

tisdag 11 oktober 2011

A LOVELY SURPRISE.... AND HONORABLE!!


I morgon är en speciell dag - visserligen i ett akutläge... MEN - vår familj är inbjudna på YLABs 10 års jubileum. Vi har alla barnen - bara DET är en utmaning att gå på stora event, men... Yvonne Lin och Anatoli Grigorenko som driver ett makalöst spännande företag har självklart detaljstyrt en fest av råge. Ett mail kommer i min inbox - ett HJÄLP - deras fotograf har blivit akut sjuk och jag får frågan - Vill jag dokumentera deras kväll som fotograf?

Men... Hmm.. Vill jag? Svaret är SJÄLVKLART!! Så ljuvligt att få sätta min prägel och profil som inte är proffs på något sätt - MEN blir erbjuden förtroendet att föreviga deras kväll!!
I LOVE it!! Yvonne VET att vi sitter ihop... jag & min kamera...


Nu laddar jag för fullt med fokus, tanke och kreativitet... I have a plan....

Lovely isn´t it?

Love / Cat

Inga kommentarer:

Bloggarkiv