The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

onsdag 26 oktober 2011

ONCE UPON A TIME.... I SOMETIME WISHED....



I hela mitt liv har jag alltid undrat... vad jag sökt.. I hela mitt liv har jag letat utan mål.. Jag satte vid en tidpunkt 2009 för första gången mina egna önskningar och mål med vad jag ville ha ut av livet, vilka nu inte längre är önskningar, utan en förlängning av det jag först vid 47 års ålder visste detaljerat vad jag ville ha..

Numer består inte mitt liv av önskning, utan manifest av att hämta in de önskningar jag så hett längtat efter. Men... det är först när man VET vad man vill, livet kan ge dig en "Return of Payment"... I a grateful... I have it all..



Love / Cat

Inga kommentarer:

Bloggarkiv