The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

lördag 1 oktober 2011

SPENDING A LOVELY WEEKEND WITH PARTY & FRIENDS... BODY CELEBRATING 30!!

Ahhh... Ren nostalgi, magi och många kära möten med vänner från min egen tävlingsperiod.. Ja.. jag ska villigt erkänna.. TROTS att jag förnekade det under helgen... att min längtan efter att ännu en gång få stå där på scenen lockar... Det var en helg med många kära möten med nya och gamla vänner som värmde mitt hjärta. Vilken kväll, vilken helg, vilka karaktärer och inspiration för dem som kanske tappat stinget eller de som bara behövde nytändning.. VI fick det definitivt... Min man fick självklart hederpris, som innovativ kreatör av en tidning som fyller 30 år, galet!! Men så är det.. Kvällen var fylld med spännade happenings, nya och gamla profiler inom tränings- och tävlingseran, Ulf Bengtsson, Lena Trulsson, Lisbeth Grape, Carina Isaksson, Helene "Ice" Ahlsson, Anna-Maria Lacatus, Maria Eriksson och MÅNGA fler, ingen nämnd och ingen glömd. Glädjen i att återse många av mina gamla vänner jag stått tävlingsförberedd tillsammans med och ett flertal som dragit sig tillbaka och lika många som tillkommit, inspirerade över vad se sett... En kväll fylld med härliga minnen, glada skratt och en underbar middag! TACK - till min man - TACK till BODY magazine och O´s efterträdare som chefsredaktör... Alex Danielsson...
A LOVELY evening!!






























Love / Cat



Inga kommentarer:

Bloggarkiv