The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

måndag 10 oktober 2011

BREAKING WALLS IN GOTHENBOURG..... WOW!!!

Vilken otroligt inspirerande helg!! Detaljer är än så länge inte helt satta därav en teaser av vår start... Vi åker 1:a klass tåg 06.05 och anländer till första mötet 09:30. Vi checkade in i vår underbara svit där hotell ledningen uppmärksammat att vi är nygifta. Champagne och jordgubbar väntade som en uppladdning inför en tuff dag. Därefter avlöste samtliga möten varann till vi stupade i säng vid midnatt. Här kommer ett utkast av de som du som läsare kan njuta av - de planerings foton (lägger jag inte upp nu) av 12 000 m2 vi kommer att fylla med en magisk mix för DIG som älskar träning, under Fitnessfestivalen 2011,  2-4 December, kommer i år att överträffa det mesta. Jag är så stolt över att få delta i projektet - vi skapade de mest effektiva affärsmöten i kombination med möten med vänner som kommer spela profilerande roller.. Håll utkik efter det!!

Detta är första delen av en magisk, kreativ helg där vi mötte viktiga deltagarna i det som kommer att bli - THE event of the year!!! Följ mig på resan till en fantastisk upplevelse!!










Dagen efter fylldes av en ljuvlig mix av kreativa möten, nya lösningar, njutning och en så ljuvlig middag med Ove & Åsa Gruneberger - ett legendariskt par inom träningseran. Vi avnjöt innan middagen en drink på SoHo - på torget vid Nordstan - rekommenderas varmt - därefter en HET middag på MOON - Thai mat när den är som bäst... Ove & Ove var initiativtagarna till Luciapokalen som nu vuxit till en magiskt fenomen inom träningsbranschen.. Det finns inget som matchar en unik produkt som denna. Gissa om vi hade en härlig kväll med minnen, skratt och FANTASTISK mat!!









The process is ON /  Love - Cat

Inga kommentarer:

Bloggarkiv