The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

torsdag 13 oktober 2011

MY LOVEABLE PRINCESS IN TURNING 7 YEARS OF AGE....



Ibland saknar man ord över ögonblick som skapar magi i vardagen.. En dag... någon dag.. kommer jag att skriva den korrekta historiken om min älskade Snorpa och Prinsessa.... Hennes riktiga namn är Molly Angelica Chelsea.... Angelica betyder Ängel... En Ängel är en gudabenådad gåva från himlen.... Det är precis vad hon är.. Hon kom till mig.. som så hett längtat efter en egen dotter i mer än 25 år... Jag har en underbar son - min förstfödda som jag älskat och avgudat sedan den dagen han föddes.
Men Molly... - Hon har en historia som ingen annan... Idag är inte dagen att berätta den... Idag är dagen hon fyllde 7 år.. Mina ögon var tårfyllda från sekunden vi vaknade... Vi har levt i ett galet tempo de senaste månaderna, jag har ett ständigt dåligt samvete över viljan att ha med TID... Min fantastiska, helt obegripliga man... förekom mig, läste mig och visste.... hade ordnat presenter, arrangerat allt kring min älskade dotters födelsedagsmorgon på ett sätt som bara han kan... Att se Snorpan, såååå nyvaken, öppna paket med fantastiska, genomtänkta presenter... en egen dator, en mobil och av Rubina och Love, ljuvliga personliga gåvor som dagböcker och kärlekschoklad..... i en kaskad av ballonger, serpentiner och Prinsessbakelser... Min lilla tjej var i chock, total lycka och såååå euforisk!! Jag har fått världens bästa familj där kärleken regerar, omtanken äger.. och VI är en familj som ÄLSKAR att ge till varann och vår omvärld....

Lilla underbara Molly - Jag hoppas Din morgon kommer leva länge och för alltid i ditt hjärta - VI älskar Dig!        
STORT GRATTIS PÅ DIN 7-ÅRS DAG!!!!!




















Love / Cat

Inga kommentarer:

Bloggarkiv