The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

torsdag 13 oktober 2011

MEETING THE BOARD....



En optimal dröm... eller din värsta mardröm... Allt handlar om Ditt eget synsätt. För mig var detta års styrelsemöte det bästa jag någonsin presterat. Jag har gjort det förr, jag har vänt ett företag i negativ katstrofal process till en success story.. Målet är att vi ska komma än längre än vad fantasin sätter som gräns. Att ha Reitens " Main Man" till bordet var en dröm.... och efter min presentation över mina mål för klinikens framtid se... ett norskt leende, visserligen diskret, men ändå... en magisk boost över att vägen vi väljer är korrekt..

Idag är jag stolt över mitt företag, min klinik, min underbara personal och den framtid JAG ser... är inom en snar framtid.. Ibland är det en enorm fördel att besitta kombinationen av kompetenta, väl genomtänkta och kalkylerade ideér med kvinnlig touch of class och en liten flirt.... med makten & makthavarna.... Behöver jag säga att jag sov gott??  

Lovely isn´t it?

Love / Cat

Inga kommentarer:

Bloggarkiv