The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

måndag 9 januari 2012

TOMORROW IS A NEW DAY!!!

Vilka dagar, vilken helg! I morgon kommer en update över helgen... Jag har i alla fall slagit världsrekord i sömn, vilket jag nu fått förståelse för varför. Jag börjar ett nytt liv i morgon, ett fantastiskt sådant. Följ med - du kommer ha nytta av den resan om DU känner att du behöver inspiration, ökad förståelse för varför livet är rörigt, stökigt och jag kommer vägleda både DIG och mig själv... INTO THE FUTURE!! Kan året då en bättre start?? Orkar fortfarande inte.... Men SNART kommer... resten... Jag är... mitt upp i något... speciellt.....

Love / Cat

Inga kommentarer:

Bloggarkiv