The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

fredag 27 januari 2012

TOMORROW IS ANOTHER DAY...



OOOOOOJJJ!!!..... Det rör på sig... Det rör på sig ordentligt! Att hinna med att finna balans i kropp & själ i en tornado... YOU try it.... Det är inte enkelt... men absolut... HELT underbart... Att leva i en karusell av utveckling, växt och en personlig utveckling - i kombination med att 2012 inte är ett enkelt år att utvecklas och leva i - det är en stor förändring av många saker som händer.... Vi är alla en del av det, men många märker inte av det... Det finna inga rätt eller fel... Men för mig... som dessvärre inte är riktigt som andra... är det  ibland outhärdligt... och Underbart!! Jag vet vad som väntar efter den tränga passagen i tunneln...

Have a safe trip...

Love / Cat

Inga kommentarer:

Bloggarkiv