The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

tisdag 17 januari 2012

A GALA EVENING!!!



Såååå länge sedan jag och min man faktiskt hade egentid. Vi har varit omgivna av våra älskade barn 24/7 vilket är en njutning och ett äventyr, men då vi tidigare haft ett klart schema att rätta oss efter har planeringen varit enkel och inneburit kvalitativ tid både som familj men även som äkta makar.

Saker är just nu under transformation men lösningen är nära - så denna kväll blev ett underbart avbrott i vardagen! Idrottsgalan i Globen... VILKET arrangemang - vi älskar båda att se hur events är uppbyggda och skapade och insuper intryck av fler skäl. Detta blev en ljuvlig kväll med närhet, njutning och en häftig upplevelse när fantastiska idrottsprofiler fick åtråvärda och så välförtjänta priser! Lovely evening!!

Love / Cat

Inga kommentarer:

Bloggarkiv