The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

söndag 29 januari 2012

A CREATIVE WEEKEND IN GOTHENBOURG...


Att ägna tid... till att kreativt göra en förändring är ren magi. Att göra det vid nästan 50 års ålder är..... HELT underbart.. Inget är klar än, men mantrat, tanken och beluten... är tagna... Helgen bestod i en helt ljuvlig konstellation av GRYMT kreativa möten och umgänge med helt fantastiska vänner. Som vi kreerat men hjärnan på topp.. Som vi skrattat, njutit, ätit och haft upplevelsebaserade moment FÅ förunnat är konklusionen av vår helg.


Jag gjorde en test av hur jag själv fungerar i sociala sammanhang UTAN kamera... Well - konklutionen sucks.... ALDRIG mer... Dessutom har jag hittat ett magiskt verktyg för min framtida konst in Photo Art.... Time will tell...



Vår helg bestod av, utöver möten med beslutsfattare inom de segment vi letade efter... Premiären av Mission Impossible 4, Middag på Yaki Da och en Sneak Peak på Clarion Post Hotel.... Då jag en gång i tiden arbetat med Petter A Stordalen är slutsatsen...det har ju inte direkt... dämpats i vision.. Lovely!! Tack - Ove & Åsa Gruneberger med vänner för en suberb kväll med så många skratt och ett löfte om.. "Return... of the Legends..!!





Njut av länkarna.. DE gav oss njutning av.. LIVETS goda!!

Love / Cat

Inga kommentarer:

Bloggarkiv