The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

torsdag 5 januari 2012

ME & ICLOUD...



Med risk för att låta  materiell måste jag ändå skriva om den fantastiska juklapp min älskade man gav mig... Som Ni VET älskar jag att skriva, fota, redigera och gör mycket marknadsföringsmaterial i mitt arbete.. HÖGST på min önskelista stod en MAC dator.



Min man - är inte som andra män... Jag får aldrig blommor, eller onödiga saker som bara är i vägen... Han känner mig.. jag är inte en sådan kvinna. Jag köper MER än gärna blommor till honom och skämmer bort honom med böcker jag vet att han älskar att läsa, klädesplagg och detaljer jag VET att jag är bättre på att välja ut. Men de gåvor jag fått av honom - är PRICELESS!! Han vet att jag älskar saker som är funktionella, som jag kan använda och ÄLSKAR att ha närmast mig. Jag har nämnt det förr och nämner det igen - mina ringar - förlovings- och vigsel ring från Bvlgari och den ljuvliga klockan från samma designer bär jag VARJE dag.... Pure pleasure!!!!


Denna jul fick jag en julklapp som återigen fick mig att börja gråta av lycka.. En MacBook Pro... Just nu är vi mitt upp i installationerna av alla program, integrera mail, och alla tillbehör. Just nu svävar jag på moln - men inte vilket moln som helst utan jag svävar på ICloud....


I am in heaven.... Tack min älskade man - du vet att jag kommer leverera magi med min ljuvliga rektangulära box i aluminium... LOVE IT!!



Love / Cat

Inga kommentarer:

Bloggarkiv