The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

lördag 14 januari 2012

LET THE SHOESHINE IN TO YOUR LIFE!!!


En underbar, härlig eftermiddag i en glamourös värld av skor, champagne och underbara kvinnor (och en del män). En nyvunnen vän kontaktade mig i måndags och hade en önskan om att skapa en liten, exklusiv visning i Stockholm och undrade om jag kände någon med en bra lokal. Då jag känner till de fantastiska skapelser Anna designar, bokade jag självklart in henne till ett gemensamt event på kliniken. Ett väl selekterat urval vänner fick inbjudan, även om tidpunkten var sen. På fyra dagar fattades beslut, en inbjudan sändes ut och succén var ett faktum! Hur lyckat som helst! Det droppade in vän efter vän och alla som blec inviterade till vårt showroom. Vi kombinerade en visning/sale av skor av sällan skådad design. Tillsammans med ett erbjudande om rabatter på på Ellipse Klinikkens behandlingar blev det starskottet på ett framtida samarbete. ENJOY the pleasure of really high heels!!! Själv kom jag hem med tre par, min man ÄLSKADE dem alla, men föll speciellt för de djupröda Bronx..... Jag är inte en lång ståtlig kvinna, jag är 1.64 - men med dessa skor lades mer än 15 cm till min längd - och dessutom är de fantastiskt lätta att gå i - jag kände mig som en supermodell - nästan 1.80 lång!! Lovely!! DET i kombination med nyvunna bekantskaper såväl som ett kärt återseende med gamla vänner gjorde kvällen!!

Väl hemma.... ägnades lördagen åt en Catwalk (hehehe) inför maken och en suberb middag med ljuvligt vin.... En lördag att minnas länge.... !!!















Lovely shoes isn´t it?? Så här ser de ut på... mina fötter!!




Love / Cat

Inga kommentarer:

Bloggarkiv