The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

lördag 28 januari 2012

HOW DO YOU EXPLAIN.... ENERGIES TO THE NEXT GENERATION?


Min dotter är en av dem... som känner av det vi andra brukar skylla på fullmåne, lågtryck, en dålig dag, m.m. Hon är ett Indigobarn - på gränsen till Indigo / Kristall. DET låter väl logiskt eller hur? Tror du på horoskop, tittar på stjärntecken hos dig själv och i dina val av partners? Går till spådamer för den ultimata sanningen?..... Hmmm.. I så fall... borde du förstå att det finns många vägar till det vi alla önskar. Att VETA hur vi ska uppnå lyckan, hitta den rätte och leva ett bra liv.



MITT sätt att se på det liknar inget annat. Ikväll fick min dotter sin första initiering i livet som är mer spirituellt. Hon älskade det, och förstog direkt vad det handlar om. För mig och för Er läsare... NEJ - jag har ingen anledning eller målsättning att ge henne värderingar som gör henne till något som skapar problem - utan bara en förståelse för det.. som de flesta saknar kunskap om. Personkemi, varför vi alla är olika - HUR vi agerar och interagerar med andra människor. Det som är.... LIVET....



Vi hade en fantastisk pratstund... Med ett leende på läpparna tänker jag tanken på på hur hennes omvärld kommer reagera på OM hon nämner benämningen Indigo - Kristall...

Spänningen är olidlig... och VI har kommit varann ännu närmare.. Livet är fantastiskt!!

Love / Cat

Inga kommentarer:

Bloggarkiv