The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

fredag 6 januari 2012

THE SPIRITUAL WAY - HOW THE UNIVERSE WORKS...


Jag har... trots att jag försöker vara precis som vanligt, märkt av en enorm förändring i livet. Idag har dagen varit galen... Jag vaknade - gråtfärdig - med värk i hela kroppen, yr och ont i njurar och leder och med en oförklarlig känsla av tomhet. Precis som att leva i en bubbla. Jag har i två dagar sovit extremt mycket, förmodligen varit lite stingslig, men då jag har en fantastastisk man som känner mig så VÄL... fått vara ifred och ändå fått så mycket kärlek och närhet.

En normal person skulle förmodligen idiotförklara mig om jag gick in för djupt, så låt oss stanna vid att jag är "lite extra" känslig för det som många inte förstår. Det som anses som lite övernaturligt.



Det som gör det hela lite knepigt är att jag blir mer känslig för detta med åren, men precis som med allt annat är det bara att jobba på att lära sig leva med känslan och upptrappningen av energierna. I slutändan vet jag att man belönas tusenfalt precis som efter en diskussion, konfrontation eller situation där man i slutändan enas om en lösning som skapar en värme i maggropen.

http://overnaturligt.ifokus.se/discussions/4d7158a7b9cb462233068c8e-stark-energihojning



Thanks for sharing...

Love / Cat

Inga kommentarer:

Bloggarkiv