The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

söndag 15 januari 2012

I REALLY FEEL BEAUTYFUL!!!!!



Att känna sig som det vackraste väsen existerande på denna jord kräver inte bara ett gott självförtroende. Det krävs även att våga älska andra människor och SE de små ögonblicken i livet. Jag är välsignad med de vackraste av vänner, en familj som gör mig så lycklig och en exploderande kraft som just nu är lätt ohanterlig. Att se sig själv i spegeln, med öppna ögon och ÄNTLIGEN hitta den kvinna jag alltid velat vara gör lyckan total. Jag lever med en helt underbar man, jag har helt magiska vänner, ett arbete där människor ger dig den mest fantastiska feedback..... HUR kan man låta det passera utan reflektion och eftertanke.


När jag säger att jag känner mig vacker, är det inte i ordalag vacker som i bildskön.... Jag har äntligen funnit min pärleport i VEM jag är. VAD jag kan ge... OCH.... vad jag har som framtida mål.

Idag... är jag vackrare än någonsin... En helg med vänner, kreativitet, familj OCH min MAN som bara blir en mer underbar person att leva med.


Det kräver sin livsresa för att komma dit.. där jag är.... And I am Soooooo Worth it!!!

Se till att göra en livsinventering du med.... och LEV det liv du förtjänar...

Jag kommer att njuta å dina vägnar all the way!!!

Love / Cat

Inga kommentarer:

Bloggarkiv