The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

torsdag 4 mars 2010

WOW.... WHAT A DAY!!!

Alla dagar är nya dagar... alla dagar innebär en påverkan och förändring i Ditt liv... Alla dagar är unika dagar - lev därför i nuet för den stunden kommer ALDRIG IGEN..

Vi har så otroligt mycket att göra på kliniken och det går väldigt bra nu. Hemligheten bakom det är hårt arbete, rätt marknadsföring MEN det viktigaste är de mjuka värden vi lägger in i vårt varumärke. Vi är ett team med enorm kompetens inom vårt område och kan slå oss för bröstet och säga att vi helt enkel är..... BÄST!! Vi har lyckats bygga en klinik där kärlek och värme kombineras med empati och kärlek till alla som kommer över tröskeln in i vår värld. Det är få förunnat att kunna säga att VARJE dag på jobbet ger inspiration, lycka och lämnar en trevlig eftersmak att ta med hem..

Det enda är att jag under en period nu varit så oerhört trött, sliten och är i behov av vila. Torsdag kväll somnade jag halv 8 i soffan, den andra kvällen denna vecka som det blivit så. Min ljuvliga Molly väcker mig med en kyss på kinden och säger - Mamma, nu är det dags att gå in i sängen runt 9 och så somnar vi tillsammans med närhet, värme och kärlek... Denna lilla... denna ljuvliga... Din unika historia ska berättas snart.... Du är min ängel som kom till mig som en belöning. Jag älskar varje stund och sekund med Dig. Mitt fina underbara hjärta!!!

I morgon är det fredag, en efterlängtad sådan, med trevligt umgänge med vänner några timmar och sedan...... En HEEEL helg där jag inte ska göra någonting!!!! Bara.... vara...

Nästa vecka börjar det igen och på schemat står utbildning av skolklasser, patientmottagning och en mycket spännande lördag - utbildning i avancerade peelingtekniker!!! Mars och april är otroligt spännade då jag själv kommer gå på många utbildningar och fördjupa mig i massor av spännande ting.

Denna vecka har jag arbetat mycket med Skin Rejuvenation med kombinationer av injektion och peeler - vilka resultat!!! Huden BLIR 20 år yngre - fräsch, spänstig, med mindre porer, linjer och en fantastisk lyster.....



 Vem vill inte vara fin till våren?

Inga kommentarer:

Bloggarkiv