The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

söndag 28 mars 2010

FULLSPÄCKAD HELG!!!

Det är inte lätt ibland.... att välja, selektera att...
hitta balansen mellan attt ägna helgerna till att koppla av och fylla på energidepåerna samtidigt som man vill hinna med vänner och trevliga middagar... Planen var från början att jag skulle  ätit en god middag med Gourmetgänget på Vapiano på fredagkvällen, men omständigheter gjorde att jag i sista stund drog mig tillbaka för vila och reflektion. Molly och jag bara mös och sov länge....


Vi vaknade åt en lång frukost, sen begav sig färden av mot Söder - en heldag med bästa vännerna Lisa och Calle! Brunch på Kvarnen och sedan en nostalgitripp tillbaka till 50-talet på riktigt coola upplevelsebutiken Stivletto....























Vi var helt slut när vi kom hem och stod en middag med kär vännina på agendan som dessvärre avbokade då hon blivit sjuk..... Det blev en lugn hemma kväll framför tv´n
Bortsett från viktiga Earth Hour då vi tände ljus och målade i ritböckerna...

Idag väntar både spänning och lyx... Trevlig lunch med ny vän... Därefter Skaldjusmiddag med chablis och champagne med Fina J.....



På kylning inför kvällen!!!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv