The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

tisdag 23 mars 2010

GOING TO NORWAY!!!

Den bästa aspekten är..... att mina förväntningar på utbildningen är stor... Jag förväntar mig  att bli "Trained by the best" - någonting annat finns inte! Den sämsta aspekten är att jag egentligen inte har lust att vara utan mina underbara kollegor en endaste dag!! De är mina vänninor, kollegor och systrar. Vi har en magi i vårt team. På torsdag när jag är tillbaka ska jag ägna lite tid till att ta hand om mig själv....


Ge mitt lite vintertrötta ansikte en riktig uppfräschning med IPL - en magisk behandling som gör huden strålande fin. Lite Botox är på sin plats även om jag verkligen inte har bekymmersrynkor, men jag älskar känslan av den lena släta pannan man får och ska även ge mina läppar en touch of the magic...



Fylla lite volym med Restylane och skapa fantastisk form med lite Botox i konturen.... Att vara en förebild för sitt område anser jag vara en självklarhet - och vilken man och kvinna som helst mår alltid bra av att triva med sin spegelbild.. Det handlar inte om att bygga yttre skönhet. Livet är ett balansgång där den inre skönheten och själen bara speglas lite klarare med lite hjälp på traven. Inte förändra så mycket - bara bevara...



Min gåva till mig själv - ge energi inför våren och snart stundade resa till Monaco!!!!



Längtar!!!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv