The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

onsdag 24 mars 2010

ANOTHER DAY IN PARADISE......


Tänk Dig..... att få ha förmånen.....

Att varje dag vakna upp och känna att det Du vigt Ditt liv åt är det bästa som hänt Dig.....
Mitt arbete mina kollegor.... Mina skandinaviska kolllegor som idag stod i fokus är en fantastisk stimulans som bara ger bekräftelse på mina val.



Dagen idag har spenderats i Oslo - en heldagsutbildning med en otroligt skicklig kvinnlig dermatolog med Fraxel som specialitet... Det har utbytts erfarenheter, diskuterats resultat, förväntningar och möjligheter..... Vi har kramats, skrattat och ägnat så mycket tid till att skapa magiska resultat för våra patienter där urvalet av patientfall var mycket varierande. Vi alla är erfarna behandlare så diskussionerna låg på HÖG nivå... Jag slår ett slag för Fraxel laser - om du lider av rynkor, åldrad och solskada hud, har ärr - acne, vattkopps eller kirurgiska ärr. Om du har svåra pigmentproblem, hudbristningar... you name it... Idag fann vi lösningen på samtliga  indikationer för alla hudtyper - även de riktigt mörka!!!





Loved my day - Trained by the best - together wtih the best.... Nästa utbildningstillsälle ges i magiska Monaco - Antiage kongressen..... Info kommer....

I hope you have had a a magic day....... Love Cat!!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv