The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

lördag 6 mars 2010

FAB FRIDAY & INTERESTING MEETINGS.....

Vi hade lovat oss själva.... att införa en trevlig kort AW på fredagar när vi alla varit i tjänst... Denna fredag var inte den första men definitivt en annorliunda... Då jag själv hade andra upptåg på gång blev besöket kort på Restaurang Peppar.... Helt iskallt konstaterar vi att de vinner PRIS i "The most sunkhak ever"... MEN.... Det fanns vin, drinkar OCH en övervintrad juldekoration med uppblåsbara tomtar som sett bättre dagar.....







Så efter de drinkarna bar det för min del av till...... Fredagsöl på Anglais.... Med Calle & Co.... Mycket trevligt!!! Men - nästa gång tror jag valet av ställe inte ska ligga mitt på Stureplan där hela Stockholmseliten har AW samtidigt som oss. Vi hade bokat bord och åt och drack gott. Själv upplevde jag dessutom ett magiskt möte... Wont tell.... time will.... Men.... Inspirerande och härligt var det.... Träffade en konstnärssjäl med enorm karisma. En fantastiskt avslutning på en magisk vecka... och varmt tack till mina fina vänner som delade min fredagkväll och gjorde den sååååå bra!!!






Njut av hans konst här ♥ ♥ ♥





Peters bok tillägnad mig.....

LOVE!! Enjoy your weekend!!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv