The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

tisdag 23 mars 2010

NY VECKA - NYA MÖJLIGHETER

LÄNGTAR SÅ.........Efter att våren ska infinna sig på riktigt.... Det spritter i kroppen som inte längre vill omge sig med varma bylsiga kläder - det börjar bli dags att få byta årstid och låta vårsolen ge den så välbehövliga energin man behöver fylla på!!!



På kliniken är det dock full fart! Denna vecka blir inspirerande och härligt. Vi har precis introducerat i en helt ny  form av peel - som passar väl för känslig hy, behandlar rosacea och passar väl den typiskt skandinaviska huden. Har gjort ett par testbehandlingar och patienterna är otroligt nöjda!! Onsdag bär färden av till Oslo för en heldagsutbildning i avancerade tekniken med Fraxel laser. Jag kan tänka mig att jag kommer hem med innovativa lösningar på skin tightening och fina resultat på t ex hudbristningar.




Denna vecka har även tidningen Elle gjort ett reportage om tandblekning och Glamour skriver om Ultrashape.  Länkar kommer för dig som vill ha mer information..
Nu ska jag ägna tid åt att sätta fart på kroppen med 30 min crosstrainer.....

Enjoy your day... Love Cat

Inga kommentarer:

Bloggarkiv