The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

söndag 14 mars 2010

PRECIS SOM JAG TÄNKT....

Helgen var fullspäckad.... med jobb, vänner, familj och trevligheter!!!

Den viktigaste aspekten var nog att jag verkligen känt att jag haft fantastiska vänner och människor runt mig... Planenligt vart det inte riktigt som jag tänkt - min planerade utbildning blev inställd då Molly inte mådde så bra... Vi tog en lååååång sovmorgon och bara mös av varandras sällskap.. Hennes schema och takt på dagis motsvarar nog mitt tempo på kliniken så vi behöver vila och rekreation för att kunna ge optimalt när vi är "i tjänst"...

Middagen med bästa vännen Calle i fredags var magisk, han gav mig fotmassage tills jag somnade... GUD vad gjorde jag innan han kom in i mitt liv?? Lördagen blev myys. med Sessan och härlig lunch med snuvig liten tjej på favoritstället Ciao Ciao...
















Vi avslutade kvälllen hos Elin, Micke och Stella med schlagermiddag, men det blev lugnt och vi var hemma vid 22.00.

Dagen har gått i Annas anda - min ljuvliga underbara fina vän.... fyllde år.... Brunsch på Källhagen stod på agendan.... SÅÅÅÅÅÅ härligt och gott!!! champagne, underbara vänner och barnen lekte...











Jag är välsignad med fantastiska vänner.... och NU är jag så laddad inför en ny härlig arbetsvecka!!

Love you all - Carpe diem... tänk på att ta vara på varje ögonblick!!



Love // Cat

Inga kommentarer:

Bloggarkiv