The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

torsdag 18 mars 2010

SPÄNNANDE MÖTEN.....

Idag hade vi ett inspirerande planeringsmöte om hu vi redaktionellt kommer att profilera oss framöver... En plan över artiklar, kampanjer och hur vi ska utforma profileringen i skönhetsrådet!!



Det känns inspirerande och spännande och enormt kreativt just nu - Börjar min dag med en lugn energifylld frukost med härlig färsk frukt - fylld med antioxidanter och lite kosttillskott - glutamin, B-vitaminer och kollodialt silver. En magisk blandning för ett optimalt immunförsvar - att leva i högt tempo med kreativ stress kan fresta på men då är det viktigt att se till att kroppen får energireserverna maximalt balanserade.....



Ser fram emot ännu en härlig dag på jobbet!!

Love you all!!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv