The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

onsdag 29 juni 2011

REUNION TIME IN THE SUNSET.....

Ett mycket kärt återseende med Ulrika och Toomas, som vi inte träffat sen det magiska bröllopet i Båstad första helgen i juni. Vilken härlig kväll det blev... att frossa i varann, njuta av minnena, höras hur deras första tid som gifta varit och skratta åt alla härliga galenskaper helgen bestått i. Våra tjejer sjöng och uppträdde med specialdesignad sång till det nyblivna brudparet med rörande vacker text....




















Ni är helt underbara människor och vi är så glada att ni är våra vänner. Min gåva till Er blir ett speciellt fotoalbum - redigerat och ljussatt "My way".......

Kommer när Ni minst anar det!!

Love / Cat

Inga kommentarer:

Bloggarkiv