The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

onsdag 8 juni 2011

FINALLY MOVIN´ IN @ THE CASTLE WITH MY PRINCE...


Mmmm.... Finally D-day... Vi har nu flyttat in i vårt ljuvliga rosa slott mitt i stan... Lycka... är att se våra namn på dörrskylten tillsammans... Nu är vi faktiskt sambos.. på riktigt... Det är inte bara EN tår som har fallit av lycka - allt har gått galet fort.. När till och med VI som lever livet "in the fast lane", känner av ett uns av utmattning, då vet man att livet skapat en tornado som ett hjälpmedel för vårt manifest av den mest lyckade föreningen ever.



Vi hade... hmm... underskattat omfattningen av att flytta mina saker till det nya boendet... Det mest intressanta var... att jag som alltid älskat min möbler, mina inköp och detaljerna som skapar helheten, först nu SÅG det jag faktiskt äger, som ett resultat av det som är JAG.. Att se min del av att dela ett liv, ett boende med min blivande man i lägenheten, gav mina ägodelar ett helt nytt ljus... Så vackert det är.. så vackert det blir!!! Nu väntar det vackraste... att komplettera med det som vi vill ha som den oas i livet man behöver andas i när livet snurrar som mest.. Vi har redan börjat planera och ideérna sprutar...




Att få bygga bo på vårt sätt - är så galet häftigt - så nytt för oss båda och.... Alldeles... Underbart!!

Vårt hem är vår borg...

Love / Cat

Inga kommentarer:

Bloggarkiv