The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

måndag 13 juni 2011

REMEMBER.... YOU HAVE TO BE GRATEFUL.....


En tanke som slår mig ofta... är hur tacksam jag är... Att ha hittat hem, fått mitt livspussel på plats, att ha fantastiska vänner och en heeelt underbar familj är en gudagåva. Det är så enkelt att bara glida iväg på självklarhetsvägen och förlita sig på att "This is it"... För mig är det annorlunda.... Jag värdesätter och är så ödmjuk inför livets gåva till mig och mina barn.... att ha fått det paradis vi lever i.. Det är inte bara en tår som faller över min kind av tacksamhet, jag kunde bada i tankens kärl av uppsamlade emotionella känslor...

Jag är välsignad och så tacksam.. inte bara över min relation, utan även av alla de fantastiska vänner och människor som finns i mitt liv.... VAD vore jag utan ER?

I am..... sooo grateful!!!

Love / Cat

Inga kommentarer:

Bloggarkiv