The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

fredag 17 juni 2011

CREATING HAPPY FACES!!



Nu har vi sommarkampanj hos oss på Ellipse Klinikken! Boka in dig för Botox/Vistabel och Restylane  - få en fräsch sommarlook och komplettera sommargarderoben med mindre linjer, lite fylligare läppar eller fuktboosta huden för en strålande fräsch look!

Vi behandlar linjer i pannan, runt ögonen och "argrynkor". Vi fyller ut mörka ringar under ögonen, lyfter ledsna mungipor, formar dina läppar till en mer sensuell form, inte nödvändigtvis en förstoring - vi utför även Lip moisturizing, en återfuktande behandling för torra läppar eller små fina linjer runt munnen.



Forma dina kindben eller varför inte korrrigera näsan eller förstärk käklinjen.

Vi behandlar på ett professionellt sätt både män och kvinnor - för att ta fram Ditt vackraste jag!

Just nu erbjuder vi 20% på våra injektionsbehandlingar - Ring Ellipse Klinikken på
08-441 81 48 för bokning och information!

Love the Skin you are in!!! Välkommen!

Love / Cat

Inga kommentarer:

Bloggarkiv