The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

torsdag 9 juni 2011

A NIGHT WITH SOME FRIENDS - MEET THE GLADIATORS...

A night with the Gladiators.... En speciell kväll för oss,  då nyinspelningarna av Gladiatorerna just startat.. O har ju varit den bidragande faktorn i stora mått till den svenska programideén och varit kommentaror i sex år med 57 program. Självklart  var valet att åka dit och se vad som blir nästa generation. O har deltagit i castingprocessen och bidragit till det vi nu kommer att se fram över..

Min egen åsikt är.... Well... ibland var det bättre förr... De uttagna Gladiatorerna var dock en fröjd för ögat och en viss njutning för min själ.. då ett flertal av dem är vänner till mig sedan många år.

Jag njuter av att se människor nå sina mål - och de har definitivt sina "15 minutes of fame" framför sig.. Det var en fantastisk prestation och en otroligt underhållande inspelning!!
Jag är övertygad om en förnyad succé.. även om jag... sett det förut...

Bless you all, my loveable Glads.... !!

Love Cat













Micke... En underbar vän sedan 25 år... Sååå glad för hans skull... Han har även skapat historia i Millenium trilogin som den blonde... skurken..... So nice to see you again...









Önskar er all lycka... Vi hade en fantastisk kväll!!

Love / Cat

Inga kommentarer:

Bloggarkiv