The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

torsdag 16 juni 2011

EVERY LITTLE THING WE DO IS MAGIC....

Efter hektiska arbetsdagar och långa kvällar med planering, jobb, familj och träning, älskar vi båda att njuta av varann och livet.

Kvällen bjöd på en underbar exklusiv båttur - Årets "Smoke on the Water" tour, arrangerad av Annelie och Richard på The Lobby. En underbar medlemsklubb för champagneälskare, livsnjutare samt cigarr och vinconaisseurer. De arrangerar fantastiska resor med olika teman och lika många events på och utanför den exklusiva klubben på Tegnergatan!

Min älskade O uttryckte sig väl när vi anlände och det serverades gåslever och champagne: Det HÄR är ju precis i Din smak, älskling... och visst är det så - Jag verkligen älskar livets guldkanter, mat och dryck inklusive.














Vädrets makter var med oss, efter en kort regnskur, sken solen och vi med den. Tre timmar senare med många nya och gamla bekantskaper som stimulerat våra sinnen, avslutade vi kvällen i vårt ljuvliga rosa Slott...


Life is magic - Love / Cat

Inga kommentarer:

Bloggarkiv