The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

söndag 26 juni 2011

MY PRECIOUS PRINCESS.....


Tänk alla dagar, minnen och ögonblick som gått sedan min ljuvliga Sessa kom.... Jag är så stolt och så innerligt lycklig att min ängel kom som en liten välsignelse för snart sju år sedan.
Hur hade livet sett ut utan Dig? Hur tomt hade det inte varit att inte ha din gosiga lilla uppenbarelse uppkrupen i min famn och "nypsat" i mina armar som du älskat sedan du var liten bebis.. Nu har du precis gått ut "Nollan" för att ta första riktiga steget in i vuxenlivet - Du börjar skolan i höst. Jag är så lycklig över otroligt klok, fantastisk liten person du är och jag älskar Dig av hela mitt hjärta.
Mina fina lilla ängel - som en gåva från himlen...

Puss - Din mamma









Love / Cat

Inga kommentarer:

Bloggarkiv