The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

måndag 20 juni 2011

FAMILY MATTERS....


Jag är välsignad sedan en tid tillbaka med ett familjeliv som är en tsunami av lycka. Min egen uppväxt är förmodligen det som gör att jag ödmjukt viker mig för, och inser vikten av, och glädjen av att ha det bästa av två världar.



Jag och min älskade O, har tre, egentligen fyra barn, men min äldsta son är 25, så han är en egen varelse med egen integritet.

Det är vanligt vid relationskonstellationer att det skär sig med "mina barn - andras ungar". Så är inte fallet hos oss. Vi har en så fin relation och fullkomligt älskar våra familjestunder. Vi har en brokig struktur hur upplägget är, men vi fokuserar på det som är kvalitetstid med våra barn, OCH som även har förmånen av en hel del egentid...

I am sooo blessed, att ha en komplett familj har varit en önskan av hela mitt hjärta sedan jag själv som skilsmässobarn, saknat helheten... och nu... kom även den, tillsammans med Prinsen och hela kungariket...


Vilken gåva livet har givit oss - även när det gäller våra underbara barn...

Lovely isn´t it?

Love / Cat

Inga kommentarer:

Bloggarkiv