The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

onsdag 22 juni 2011

THE MECKA OF FAB BODIES....

Kvällen erbjöd ett makalöst event hos Swedish Fitness nya lokaler i Hammarby Sjöstad. En invigning av heeelt magiska lokaler med en utsikt to die for. En sann kreatör skapar inspiration för alla sinnen, och att få arbeta i den miljön är bäddad för succé!!

Underbart förmingel med champagne, otippade möten med underbara vänner.. ett skönt häng med eliten av träning i kombination med en avslutande middag på en av de coolaste restauranger jag besökt på länge.. "Hemma hos Kaj".... Efter ett samtal med en av delägarna, fick jag ett erbjudande om att gästspela i köket tack vare mina matlagningskonster, en underbar kompllimang jag dessvärre tackade nej till.. Jag har ju fortfarande inte hittat nyckeln till.. Clooning... MEN, med mig vet man aldrig. En underbar kväll med återigen gamla kära vänner och en fördjupad kontakt med nya vänner. En varm eloge till ett fantastiskt arrangemang i en magisk miljö. Så mycket muskler samlade på en den ytan är sällan skådad... Lovely!!

Njut med mig av bilder från en kväll där sommar Stockhom visade sig från sin bästa sida!!

Lovely / Cat

















Love / Cat

Inga kommentarer:

Bloggarkiv