The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

måndag 9 juli 2012

DECISIONS..





Tyvärr.. precis som jag förväntade mig, blev inga beslut tagna idag heller. Det påverkar inte mig på något sätt - det bara bevisar bara att min tro på en del av mänskligheten stämmer. Tänk.. om alla gjorde vad de sa, utlovade och såg till att allt som skulle levererats verkligen gjort det. Vilken värld vi skulle leva i!! 




Istället hamnar man i ett träsk av uppskjutna möten utan anledning, människor som kommer med egna versioner av den egentliga sanningen och ouppnåeliga mål utifrån visioner som målats som regnbågar på vita väggar. 


Jag tackar Livet för att min väg redan är utstakad. Kanske inte så spännande för gemene man, men för MIG - ett magiskt mirakel. 






Now I know... I am on the right track.... Som jag DÖR över att berätta över vad som väntar runt hörnet... 


Love / Cat 

Inga kommentarer:

Bloggarkiv