The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

tisdag 10 juli 2012

COMMENTS...





Många frågar varför jag inte väljer att publicera kommentarer. Det finns en anledning som talar för sig självt. Jag, om någon älskar olika åsikter, vad är rätt och fel - och vet att jag ibland väcker tankar hos mina läsare - på gott och ont. 


Kom GÄRNA med kommentarer... Så länge de är konstruktiva, ärliga och kan tillföra mig något som gör mig annat än förundrad. De senaste skulle jag egentligen publicera då det för mig når höjden av obetänksamhet eller en lägre nivå av intelligens. Jag delar mitt liv med förhoppning om att man kan känna igen sig av både Livets Ris & Ros och det gör jag med kärlek. 


MEN - om man ägnar sin tid till att bara fylla kommentarsraderna med elaka, föraktfulla, helt grundlösa ord är min undran - har ni inga EGNA liv? Om mitt inte passar.... SLUTA LÄS!! 


Att ägna tid åt att ens irritera sig på hur jag har det och hur jag lever... Att ens orka kommentera på den nivå säger bara något om DIG som gör det än om mig som skriver orden. 


Det här ÄR mitt liv - byt kanal, skaffa ett intresse, eller läs en bok. DET kanske kunde höja ribban på din medvetandenivå i ett beteende som klassificeras som normalt. 


Mig berör det inte, mer än jag jag självklart lider med dem som ägnar timmar åt en ständig irritation..... Livet har tydligen väldigt olika val för oss alla... 


Take care out there!


Love / 

Inga kommentarer:

Bloggarkiv