The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

tisdag 10 juli 2012

CREATIVE TIME!!!




http://www.youtube.com/watch?v=xrcom8plaUc

Nu har jag en MÅNADS ledighet!!! Det har inte hänt sedan jag gick i skolan... Jag kommer att ägna den åt det jag lovat att leverera. HUR får man kroppens funktioner att optimeras i 50 års åldern. Vad händer? Hur lindrar man symptomen? Hur optimerar man resultaten och livskvaliteten? 


Jag har laddat med min studielitteratur sedan mer än 20 år - med uppdateringar hetare än hett. Hur glöder man i medelåldern? 


Jag har svaret på den frågan - I will be right back!! Under tiden - se och NJUT av fantastiska kvinnor 50+ som lyckats to be stunning!!! Vem vill inte vara där - eller vad tycker du?? 


Love / Cat 

Inga kommentarer:

Bloggarkiv