The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

söndag 1 april 2012

A WONDERFUL AFTERNOON @ GRAND - CELEBRATING!!





Tänk... att ha gåvan av så underbara vänner i sitt liv. Tiden har lärt mig att stänga ute alla energitjuvar och min totala brist på empati över samtliga som bär offerkoftor belönar sig rikligt i längden. De jag har som vänner.. är VÄNNER!! 


Dagen till ära blev jag inbjuden av Anna, min älskade Anna som dessutom var min tärna när jag gifte mig. Anna fyllde år, inte jämnt, inget märkvärdigt, men Anna VET hur man bibehåller relationer med de som betyder något. På vårt bröllop lärde Anna känna Jaqcueline, vlket för mig är magiskt... att mina vänner även tycker om varann. De två planerade för en drop-in celebration Champagne  eftermiddag på Cadierbaren på Grand Hotell. HUR underbart var inte det!!! 


För att hedra mina vänninor och, den fablesse jag lagt mig till med.. åkte paljett klänningen på och vi hade en helt underbar eftermiddag. Min man, våra barn och inte bara vänninor utan även manliga vänner dök upp. Vi avnjöt en dag vi alla kommer minnas länge. Som vanligt.. Kameran var med... här kommer ett urval... Resten har jag skräddar sytt åt respektive Födelsedagsbarn!


Tack mina FANTASTISKA vänner.... Utan Er skulle inspiration, livsglädje och energin ta slut.. Jag älskar Er SÅ av hela mitt hjärta!! 


Love / Cat 











We had a Great time...... Love / Cat 







Inga kommentarer:

Bloggarkiv