The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

söndag 1 april 2012

WHY... DO I LOOOOOVE BEING ME??






Svaret är väldigt enkelt.. Jag har ett liv... få förunnat... En underbar familj, en MAKALÖS man.... Vänner som jag undrar ibland vad jag gör för att förtjäna dem... Vi är friska, vi har allt vi kan önska oss. Under helgen har vi ägnat tid åt att selektera saker vi inte behöver för att skänka till dem som verkligen behöver av det överflöd vi många lever i. 


Samtal om hur lyckligt lottade vi är som har varann... då ett flertal vänner och människor runt om oss har drabbats av cancer, dödsfall och så många tråkiga saker. 


Varje dag, varje morgon.... tar vi oss en stund av glädje och för att stärka den enorma energi vi har tillsammans...




Kärlekens makt... Means the World!!! Ta hand om varann - HUR du än lever... Eller ta hand om Dig själv!! What goes around.... comes around!!!! But NEVER forget.... The blessing of that every moment and breath you take..... IS Life...... 


Love / Cat 

Inga kommentarer:

Bloggarkiv