The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

söndag 8 april 2012

UNDER PRESSURE....





Ni som följer mig på FB och via min blogg VET och har förstått att vi under en lång tid har levt under en extrem press. UTAN att det påverkat vår stabila relation, tvärtom... den är bara bättre och starkare. 


Jag vill bara passa på att göra en notis... om att ALLT kommer att dokumenteras i en kommande bok. Inte nu, inte snart. Men inom en framtid där efterdyningarna från dem som skapat utslag på Richterskalan kommer märka avtryck och intryck. Boken är påbörjad, med många intressanta iakktagelser många kommer ta lärdom av. Om livsval, om kärlek och om respekt. 






Vi är båda duktiga på att uttrycka oss i ord. Direkt.. Rakt... Utan att gå bakom ryggen på någon. Det är den främsta lärdomen och kontentan av boken. Att våga satsa på ett nytt liv när du har ett scenario att arbeta med du aldrig kommer att förstå. DET är att LEVA... Inte på någon annans bitterhet, utan på Din egen livsglädje.... 






Time will tell... The true story... 


Can´t wait.. 


Love / Cat 

Inga kommentarer:

Bloggarkiv