The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

måndag 23 april 2012

SURPRISED? NAAAAEEE..... JUST AMAZED...





Efter ett par dagar har nöten knäckts och framtiden är utstakad. Vi är uppköpta. Av Akademikliniken. 


Jag har drivit Ellipse Klinikken i nio år, min bebis, mitt liv och min passion. Nu står jag inför en nystart att bli en del av Akademiklinikens koncept "Walk in Clinics" 


Hela jag, mitt hjärta och min själ är passionerad till mitt yrke. Mitt varumärke är värdefullt, jag är grym på vad jag gör och vet att jag vänt upp och ner på många teorier utifrån skolmedicinen. 


Drömmer jag eller är jag vaken? Jag behöver som ni alla förstår - en tid av övergång för att realisera vad detta innebär för mig och mina fantastiska kollegor, bästa vänner och systrar.. 


I... don´t exist.... Feels weird... 






Love / Cat 

Inga kommentarer:

Bloggarkiv