The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

lördag 25 september 2010

WONDERFUL WEEKEND!!!!

En helg to die for..... Då jag inte kunde åka med kollegorna till Palma pga olika orsaker får man göra det bästa av situationen... I mitt liv är det i nuläget inte svårt!! Efter en resan till Göteborg med bokmässa och ruff harcore training, väl accompagnierad av underbart ungänge med mina UNDERBARA vänninor som kom till Gothia Hotel BARA för min skull... Helt underbart... Mitt hjärta slår fortfarande dubbelslag!!!

Väl hemkomna hade vi celebert besök av vänner från Götet... Helgen bestod i "We will rock  you" koncert med Queen memorial.... HELT fantastiskt!! Middag hemma, ljuvlig kväll i Haciendan... Love every moment... Magnus och Belinda stannade hela helgen - Quality time!!!
















Love // Catharina

Inga kommentarer:

Bloggarkiv