The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

tisdag 7 september 2010

TODAY IS AN EXITING DAY!!!


Idag är en speciell dag där någon speciell finns i mina tankar. En dag där hårt arbete, mycket planering, logistik och en unik affärsidé ska sjösättas. Presskonferens idag kl 8.00 går startskottet... All kärlek och lycka till Dig!! Sänder Dig positiva tankar och energier och VET att detta kommer bli så bra!!

Min egen dag gå även den i högt tempo - Det börjar dra ihop sig till dagen D - den 15 september granskas vi för ISO certifiering. Klart att det kommer gå vår väg - den samlade kompetensen vi har på Ellipe Klinikken är få förunnat! Igår injicerade jag Restylane i vattkoppsärr så de inte ens syns!! Jag tog bort 2 riktigt fula röda missprydande kärl på en ung vacker flicka som spenderat timmar till att sminka över dem - HON är så glad idag!!



Önskar Er alla en underbar dag!! Min kommer att vara alldeles fantastisk!!!
Love Cat

Inga kommentarer:

Bloggarkiv