The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

onsdag 15 september 2010

AWESOME!!!


En helg där hälsan vacklat... en helg där tryggheten börjar ta sitt fäste... det är då livet vågar ta ikapp de man tryckt undan länge...

Välsignad med njutning, vila och så mycket närhet och kärlek att man nästan blir yr.... en svindlande känsla..... men vila ger också laddade batterier!!

Började min vecka med en arbetsdag hemma (krasslig.....) Tisdag - middag och strategisk framtida planering med Sissel - min fina chef från Oslo.... Vi smider härliga planer!!!

Onsdag...... Verkställt all planering rent arbetsmässigt... MEN nu är det också dag att ta tag i min hjärtebo - renovering av min lägenhet.... Ringde heminredningsarkitekt för att boka tid... Vet vad jag vill, har allt klart i  mina sinnen..... NU är det dags..... Kommer bli såååå bra!! Kök, badrum, hall... slå ut väggar... ALLA golv nya..... NOW the time is right!!!




Men det bästa av allt.... Idag bokades en fantastisk resa till Thailand över jul och nyår med.... Mmmmm.... ja.... så långt har vi kommit.... Jag och mannen i mitt hjärta.... Ren magi.... får pirr i magen bara jag tänker tanken!! I 3 veckor ska vi och 2 av våra barn njuta av asiatisk magi!!!!





Mmm..... WHAT a day!!!

Love it!!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv