The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

lördag 4 september 2010

THE NEXT STEP.......

Efter en inledningsvis mycket krävande arbetsvecka belönades jag med en helt fantastisk torsdag... Arbetade till 14.00, tog en sväng till fantastiska Emmy - The fortune teller".... Nej... jag borde inte ha... jag är en sann anhängare av att skapa mitt eget öde, oftast med den utgång jag så önskar. Men ibland.... är det spännande och intressant att få bekräftelse på att det maggropskänslan säger Dig är sann....

Jag var där 31 juli förra året - ALLT hon sa till mig så har fallit på plats... Denna gång blev en mer skräddarsydd intensifierad sanning då parametrarna nu finns i mitt liv... Hon sa EXAKT samma sak som då... Tack fina Emmy.... Mitt hjärta är varmt!!!

Resten av kvällen innebar helt underbar middag på Diabolo - vilken god mat, vilket gott vin, vilket underbart sällskap!!!! Mannen i mitt hjärta... Vi avslutade på efterfest på Ambassadeur - Christos Masters Golf Tournament...









Inga kommentarer:

Bloggarkiv